آسیب ها و تهدیدهای مباحث مهدویت

(مدت زمان لازم جهت مطالعه: 7 - 14 دقیقه)

براستی شاید در همین جمعه سرانجام فراق به پایان رسد و شاهد طلوع مهدی آل محمد(ص) باشیم اما یک سوال: آیا بعد از ظهور ایشان ما مسلمانان جرأت نگاه کردن به چشمان زیبایشان را داریم؟ آیا می توانیم به خود اجازه دهیم که خود را از شیعیان و منتظران واقعیشان بخوانیم؟ هیهات که ما دراین زندگی وانفسا و در کشاکش زندگی ردگی و بردگی زندگی سیر می کنیم و در باتلاق غفلت فرو رفته ایم و اگر کسی پیدا نشود دست ما را بگیرد و خود هیچ تلاشی نمی کنیم. حال آنکه کسانی که برای فرزند عزیز زهرا(س) از رو شمشیر کشیده اند با بسیج تمام قوای خود و با صرف هزینه های هنگفت و تلاش های شبانه روزی در خیال واهی دستیابی به وی و نابودی وی می باشند.

در تاکتیک و استراتژی نبردهای پیامبر و ائمه می بینیم که ما برای غلبه بر دشمن ابتدا باید دشمن شناس خوبی باشیم و بتوانیم نقاط قوت و ضعف دشمن را به خوبی تحلیل و تفسیر کنیم و سپس اقدام به برنامه ریز نماییم. از این رو برآن هستم تا با ارائه این تحقیق بسیار بسیار بسیار مختصر ثمره ای از فعالیتهای دشمنان که در زمینه ی مهدویت و آخرالزمان فعالیت می کنند را بیان نمایم تا شاید تلنگری برای درخواب فرورفتگان و مسدعی برای مجاهدان راه حق باشد. انشاءا...

مدعیان دروغین

1) فریده گل محمدی آرمان

این فرد همواره ادعای همسری امام زمان(عج) را داشته است. جالب است بدانید وی فقط از سال 63 تا 85 بیش از 100 جلسه بالای 1000 نفر فقط در تهران داشته است. وی در روستایی نزدیک امام زاده قاسم یک پایگاه مهدویت زده است و جلسات ابتدایی کارش را در منزل خود برگزار می کرد. از جمله تمایزات وی با سایر مدعیان این است که وی کتابهای بسیاری به تالیف درآورده و جالب این است که در سال 85 یکی از کتابهای وی از طرف وزارت ارشاد به عنوان کتاب برتر شناخته شد که این کتاب در کتابخانه آستان مقدس جمکران نیز متاسفانه موجود بود.

2) دکتر علی اکبری

شیاد معروف که ابتدا به بهانه انرژی درمانی افراد بسیاری را فریب داده و سپس به تدریج ادعای خودرا مبنی بر فوق بشر بودن مطرح ساخت. برخی جلسات وی با جمعیتی قریب به سه چهار هزار نفر برگزار می شود. قابل ذکر است که فیلمهای این فرد حیله گر در برنامه های پارتی و ویلاهای خارج از کشور در وزارت اطلاعات موجود می باشد.

3) بروجردی

وی که از خطرناکترین مدعیان مهدویت بوده و می باشد در ادعاهای خود بیان می داشت که فرزند 27 امام سجاد است و می گفت نوه ی آیت ا... بروجردی است که البته در اعترافات خود که فیلم آن موجود می باشد اعتراف کرد که من نوه ی آیت ا... بروجردی نیستم. از نکات تاسف برانگیز این است که وقتی نیروی انتظامی برای دستگیری وی اقدام می کرد در چندین نوبت با سیل طرفداران و مویدان وی روبرو گشت که از وی محافظت کرده و مانع اقدام نیروی انتظامی می شدند. بعضاً جمعیت حامیان وی به چند هزار نفر می رسید. البته سرانجام وی نیز بازداشت شد.

4) ابطحی

وی که پدر محمدعلی ابطحی رئیس دفتر خاتمی می باشد نیز از مدعیان شیاد می باشد. وی که از سایر مدعیان نسبت به امور دینی با سوادتر بوده همسر خواهر شهید هاشمی نژاد می باشد و بالعکس. در مشهد، اصفهان، تهران و قم نماینده و برنامه داشته است. در مجله ای به نم خورشید کعبه به اسم امام زمان(عج) به شدت تبلیغ فرقه ای این شیاد می شده است. حتی در اقدامی دست خطی را به اسم امام زمان (عج) در این مجله چاپ کردند که درآیه ی قرآنی این دست خط غلط املایی وجود داشته و بعداً اعلام کردند که اشتباه چاپی بوده است. با توجه به مسئولیت داشتن فرزندش در دستگاه اصلاحاتی تا زمانی از حاشیه امنیت برخوردار بود اما بعدها وی نیز بازداشت شد.

5) پیمان فتاحی

معروف به رام ا... وی متولد کرمانشاه بوده و جوانی بیست و چند ساله است که توانسته بود جوانان بسیاری را مخصوصاً در تهران موید خود سازد. وی اقدام به تاسیس فرقه ی رام ا... کرده و توانست عده ی زیادی را (حتی مسیحی وغیرمسلمان) به سوی خود جذب کند. در یکی از اعترافات طرفداران وی که دختری جوان و مسیحی می باشد اینچنین می خوانیم که «پیمان فتاحی(رام ا...) روح القدس من است!!!» وی نیز سرانجام بازداشت شد.

و هزاران مورد دیگر که هر یک ادعای امامت، یا نبوت و حتی ربوبیت داشته اند و در حال حاضر نیز بسیاری از این افراد به طور فعال اقدامات خود را در شهرهای دنیا وحتی کشور ما از جمله تهران، کرج، یزد و ... گسترش داده و تبلیغ می کنند.

«اللهُمَ اَجعَل عاقِبَهَ اُمُورِنا خَیراً»

مهدی ستیزان

1) آیپاک یا آیپک (AIPAC)

در سال 1950 تاسیس شد. با پیش فرض هماهنگ کردن سیاستهای آمریکا و استرائیل. نشست سالانه این سازمان با حضور رئیس جمهور، وزیر خارجه، وزیر دفاع ونخست وزیر آمریکا و رئیس جمهور و وزاری دست اندر کار اسرائیل تشکیل می شود و در این نشست سالانه هدف های کلی را مشخص می سازند. آیپک یک شرکت مادر است با عنوان اصلی «کمیته ی عمومی یهودیان آمریکا و اسرائیل» است. در ظاهر فقط برای یهودیان آمریکا و اسرائیل و از بین بردن اختلافات آنهاست اما در اصل برای اتحاد تمام یهودیان و صهیونیست های جهان است.

شرایط عضویت در این سازمان پرداخت 500 دلار آمریکا است. در حال حاضر آیپک نزدیک به 150 هزار عضو دارد. اعضای این سازمان لزوماً نباید یهودی باشند بلکه باید یهودی دوست باشند.

اهدف آیپک

1) حمایت از اسرائیل

2) کاتالیزه کردن سیاست خارجی آمریکا در راستای منافع اسرائیل

3) همسو نمودن سیاست آمریکا واسرائیل و القا کردن این به هیئت حاکمه که منافع آمریکا و اسرائیل در یک راستا است.

فعالیت های آیپک

1) توسعه ی اسرائیل

2) کمک به جوامع یهودی

3) مبارزه با یهودی ستیزی

4) دفاع از منافع یهود در برابر جهان

اقدامات آیپک برای پایان بخشیدن به انزوای اسرائیل در سازمان ملل:

1) در سال 1975 طی قطعنامه ی 3279 اسرائیل به عنوان یک رژیم نژاد پرست اعلام شده بود که با فعالیت های این سازمان و حمایت لابی های اسرائیلی و نفوذ آنها توانستند در سال 1995 این قطعنامه را لغو کنند.

2) 27 ژانویه هر سال روز هلوکاست جشن و مراسمی در این مورد برپا می گردد. در حال حاضر در تلاش اند قطعنامه ای در سازمان ملل به تصویب برسانند تا طی آن تمام کشورها موظف شوند در کتب آموزش خود مسئله هلوکاست را داشته باشند و آن را آموزش دهند.

آیپک و ایران

1) قطع جریان تکنولوژی موشکی ایران از طریق تحریم کمپانی های خاورمیانه

2) فشار بر روسیه بخاطر همکاری با ایران

3) تحریم سرمایه گذاری در بخش نفت وگاز ایران

4) فشار بر دولت آمریکا در مورد نحوه برخورد با ایران و ... .

2) کمیسیون سه جانبه

این کمیسیون به ابتکار دیوید راکفلد در سال 1972 تاسیس شد. اجلاسهای مقدماتی رهبران کمیسیون تا ژانويه 72 و مارس 72 در ملک شخصی راکفلد در نیویورک بزگرار شد. هدف این کمیسیون جمع آوری افراد برجسته ی آمریکا، ژاپن و اروپا به منظور ایجاد فرهنگ واحد جهانی در زمینه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است. نخستین اجلاس رسمی این کمیسیون در اکتبر 73 در توکیو برگزار گردید. اعضای این کمیسیون از نظر راکفلد : «بهترین مغزهای جهان و عمدتاً ثروتمندترین مغزها از آمریکای شمالی، اروپای غربی و ژاپن هستند».

برخی از مهمترین اعضای اولیه کمیسیون که عموماً یهودی می باشند عبارتند از: بوژینسکی، دیوید راکفلد، جرج بال و ...

در حقیقت کمیسیون سه جانبه تجلی عین تز و استراتژی ایجاد نظم واحد جهانی است که درآن اعضای کمیسیون سه جانبه و شورای روابط خارجی یعنی سرمایه داری و در راس آنها راکفلد فرماندهی و حاکمیت مطلق جهان راداشته باشند و بقیه مردم جهان بنده و فرمانبردار و مطیع باشند. در حال حاضر قدرت این کمیسیون عظیم و جهانی است. 2800 شرکت و بانک بزرگ چند ملیتی که بزرگترین بانکها و صنایع جهان که شریان اصلی آنها را این اتحادیه تشکیل می دهد و اسپانسر پولی این شرکت ها، این سازمان است. حدود 72% قدرت علمی و تکنولوژی و مراکز عظیم پژوهشی جهان را دارا می باشند. سه چهارم یا 75% قدرت نظامی و قدرت تسلیحاتی جهان را این کمیسیون متمرکز و متحد شده است. قویترین رسانه های گروهی و بنگاههای خبری جهان در اختیار این کمیسیون است که از جمله آنها می توان به شبکه های ان بی سی- سی بی اس- ا بی سی و شرکت های مطبوعاتی نیویورک تایمز- تایم- واشنگتن پست و نیویورک و صدها مجله و گروه اشاره کرد.

3) مسیحیت صهیونیست (اوانجلیست ها)

مکتب مبلغان مسیحی صهیونیست. این مکتب مکتبی نوظهور است و شعار آن بازگشت به انجیل با تحول فرهنگی است. هدف این مکتب بوجود آوردن حکومت درآمریکا بر مبنای بنیادهای انجیل و حمایت همه جانبه عقیدتی سیاسی از صهیونیسم است.

اعتقادات این مذهب

باید بوسیله پروتستان ها حوادثی اتفاق بیافتد تا مسیح دوباره ظهور کند و پیروان این مکتب وظیفه دینی دارند که در این رابطه کوشش نمایند. حوادثی که باید توسط آنها اتفاق بیافتد عبارتنداز:

1) یهودیان باید از سراسر جهان به فلسطین آورده شوند و کشور اسرائیل از نیل تا فرات بوجود بیاید و یهودیانی که به اسرائیل مهاجرت کنند همان اهل نجات خواهند بود.

2) یهودیان باید دو مسجد الاقصی و قبه الصخره را در بیت المقدس تخریب نمایند و بجای این دو مسجد معبد بزرگ را بنا نمایند (از سال 1967 تا به حال این دو مسجد بیش از صد بار مورد حمله قرار گرفته اند).

3) با تخریب این دو مسجد یک جنگ مقسد «آرماگدون» به رهبری آمریکا و انگلیس آغاز شده و دراین جنگ تمام جهان نابود خواهد شد.

4) روزی که جنگ نهایی آغاز شود تمامی مسیحیان پیرو اعتقادات عملی نمودن خواسته های مسیح که مسیحیان دوباره متولد شده می باشند، مسیح را دیدار خواهند نمود و توسط یک سفینه عظیم از دنیا به بهشت حمل خواهند شد و سپس از بهشت نظاره گر نابودی جهان وعذابی سخت در این جنگ مقدس خواهند بود.

5) در جنگ جهانی مقدس زمانی که ضد مسیح (رجال Antichrist) در حال دستیابی به پیروزی است مسیح همراه مسیحیان دوباره تولد یافته و ظهور خواهد کرد و ضد مسیح را در پایان این جنگ شکست خواهد داد و حکومت واحد جهانی را به رهبری مسیح با پایتختی بیت المقدس بوجود خواهد آمد.

6) این حادثه پس از سال 2000 میلادی حتماً اتفاق خواهد افتاد و ... .

4) مطبوعات و سینما

یک یهودی به نام «آدام هایزوابت» در سال 1776 در انجمن پنهانی نورانیان اعلام داشت باید تمام مطبوعات و رسانه های دیگر را ما یهودیان در سیطره خود داشته باشیم. در بند 12 پروتکل رهبران صهیون که در اولین کنگره صهیونیسم در شهر بال سوویس به ریاست تئودور هرتسل تصویب شد اینچنین عباراتی را می خوانیم:

- تمام کانال ها که بازگو کننده اندیشه هاست در اختیار ما باید باشد.

- هیچ خبری در هیچ کجای جهان درز نمی کند مگر با اجازه ی ما

- همه مطبوعات باید در دست ما باشد تا به موقع از آنها استفاده کنیم.

و اینک نتیجه فعالیت یهودیان در این عرصه

مطبوعات آمریکا

واشنگتن پست: صاحب آن یوگن مایر یهودی است و در حال حاضر مدیر آن لاری که یک فرد یهودی اسرائیلی است می باشد.

نشریه فیش: فرد گیرشگای و ویکتور برنشتاین یهودی صاحبان آن می باشند.

اکسپوز: به معنی نمایش یا صدای یهود- در حال حاضر دراختیار سوئیل سیمون یهودی است.

نیویورک پست- هفته نامه تایم استار- مجله نیویورک مگزین: در اختیار روپوت مرداک یهودی و تبعه ی استرالیا می باشد.

مطبوعات فرانسه

اکسپرس: متعلق به جیمز گلداسمیت یهودی است.

اسرائیل و انسانیت: تحت نظر بن موزیگ (خاخام بزرگ یهودی)

روزنامه عصر: متعلق به دوکایریل لس یهودی است.

نشریه ملت یهود: تحت نظر روخومونیلسکس یهودی است.

مطبوعات انگلیس

یهودیان در انگلیس بیش از 50 مجله ونشریه در اختیار دارند که به طور صریح نام های یهودی برآنها گذاشته اند و از آنها حمایت می کنند.

روبرت مرداک یهودی صاحب: روزنامه ها و مجله های تایمز- سافری تایمز- سان- نیوزا و دی مرد- سیتی مگزین.

لرد بیلر یهودی صاحب: دیلی اکسپرس- نیوزکرونیل- دیلی میل- دیلی هرالد

جولیوس سلتر یهودی صاحب: دیلی هرالد و... .

سینما

یهودیانی که در صنعت سینما شهرت دارند عبارتنداز: آل پاچینو- باری نیومن- جیمز کان- داستین هافمن- ریچارد بنیامین- جک نیلسون و ... .

از جمله بازیگران یهودی مطرح سینمای جهان می توان به این موارد اشاره کرد:

میل بروکس، جری لوئیس، باب هوب، جک لمون، میکی رونی، ژول فایور، الیزابت تایلور، کاری فیشر، جوآن و ودوارد، آیلیل برشتین، شارون استدن و ... .

گزینه ای از فیلمهایی که در سال های اخیر در مورد آخرالزمان و مهدویت ساخته اند به این ترتیب می باشند:

فیلمهای سینمایی مطرح در مورد آخرالزمان و مهدویت

1) ترمیناتور 1 و 2: این فیلم تبلیغ شدید یهودیت است. ترمیناتور در لغت یعنی پایان دهنده . نام بازیگر این فیلم یعنی «آرنولد» در فیلم یکی از اسماء حضرت عیس است هنگامی که به قول مسیحی ها ظهور می کند.

2) مرد عنکبوتی: کسی که می آید و جهان را از بدی ها نجات می دهد و در برابر شرور ایستادگی می کند.

3) سرباز جهانی: که درآن یک مرد آمریکایی با کشته شدن خود موجب نجات زمین از نابودی می شود در این فیلم آمریکا بارها به عنوان نجات دهنده بشریت معرفی و تلقین می شود.

4) سیاره ی میمون ها: انسان ها بد می شوند و میمون ها برآنها مسلط می شوند و سپس انسان ها از آمریکا قیام کرده و نجات می یابند. در این فیلم فردی به نام «LEO» (نامی که در تورات و انجیل بشر را نجات می دهد) نجات دهنده است.

5) مرد اسکلتی: زمین دراوج فساد و گناه می باشد و یک موجود پلید و شرور که به صورت اسکلتی است و چهره ی او پوشیده است (به غیر از سکانس آخر که چهره ی کریه و زشت آن را نشان می دهند) موجب این فساد است. پس عده ای به فکر نجات می افتند و با نابودی این موجود و با کشتن برها بشریت را نجات می دهند.

از نکات جالب اینکه در این فیلم ها اغلب اسمهایی همچون جرجر، اسمیت، جان، مری، گراهام و ... که اسم های مذهبی اند استفاده می شود.

6) ارباب حلقه ها: موجودات اهریمنی در حال تسخیر زمین می باشند و عده ای برای نجات بشریت اقدام می کنند. این فیلم دارای نمادهای یهودی بسیاری است.

یهود و تلویزیون

در دایره المعارف آمریکا: در عصر حاضر تلویزیون چشم و گوش مردم است. جالب است نگاهی به مالکیت شبکه های تلویزیونی مطرح در آمریکا و جهان بیاندازیم:

ای- بی- سی، سی بی اس- ان بی سی مدیر کل های این شبکه به ترتیب عبارتنداز: مارتین رونشتاین، ریچارد سالانت، هربت سیکوسر که همگی یهودی می باشند.

در انگلستان شرکت بزرگ «گراندا» در تملک سیدنی برنشتاین و لرد گولویر مالک یهودی شرکت تلویزیونی ای- تی- وی است.

برای مثال فیلم های تلویزیونی که دراین شبکه ها ساخته شده می توان به فیلم «مرگ یک شاهزاده خانم» اشاره کرد که حمله به احکام شریعت اسلام و احکام زنا را به شدت در دستور کار خود قرار داده است. و یا فیلم یسوع ناصری که تهیه کننده آن همان لرد لوگدید یهودی است که درآن حضرت مسیح با ریشه ای یهودی نشان داده می شود و هدف این فیلم تمایل مسیحیان به اسرائیل می باشد.

همانطور که مشاهده کردیم یهودیان به خوبی توانسته اند به اهدافی که در راستای تسخیر رسانه های جهان و دستیابی به غذای فکری و فرهنگی جوامع بشری می باشند دست یابند و از این طریق به بسیاری از اهداف شوم خود نیز رسیده اند. در مقابل این جبهه متاسفانه مسلمانان در خواب غفلت سختی فرو رفته و در مسایلی بسیار پست و کوچک نسبت به اهداف والای اسلام سیر می کنند. امید است که هر چه زودتر دنیای اسلام سر از خواب غفلت بردارد و به یاری نجات بخش واقعی جهان برخیزند. انشاء ا... .

منابع

1) دوره تخصصی مهدویت، بنیاد مهدویت، مجتمع یاوران مهدی (عج)

2) کلاس با حجت الاسلام والمسلمین نصوحی (در رابطه با بحث مدعیان دروغین)

3) سایت های اینترنتی

4) استفاده غیر مستقیم از کتابهای

الف) حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) آیت ا... مکارم شیرازی

ب) مهدی ستیزان

ج) بروشورهای بنیاد تخصصی مهدویت «نگین آفرینش»

د) الفبای مهدویت

هـ) پروتکل های یهود

و) سازمان های جاسوسی دنیا

محقق :محمدرضا محمد شوشتری

استاد راهنما: حجت الاسلام والمسلمین فروغی نژاد

حوزه علمیه امام خمینی (ره)


چاپ   ایمیل